0

Vítejte na mém blogu . Obrázky tvořím Vám pro radost děkuji za návštěvu.

pátek 29. března 2024

Krásné svátky přeji..


 

11 komentářů:

  1. Moc krásné obrázky Bětuško. Přeji ti krásné Velikonocemi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bětko. Přeju Ti krásné svátky a hlavně se chci omluvit, že jsem nereagovala na Tvoje komenty. Měla jsem to na blogu špatně nastavené a komenty se mi vůbec nenačítaly, nedostávala jsem ani upozornění do mailu, tak, že jsem o nich vůbec nevěděla. Až dnes jsem našla asi 160 komentářů. Je mi líto, že to vypadalo, že nereaguji, ale já o nich vůbec nevěděla. Snad jsem to teď už přenastavila, měla jsem to takhle špatně od samého začátku, co jsem se nastěhovala sem na blogger a bylo mi líto, že nemám žádné komenty. O to víc jsem byla překvapená, když jsem jich dnes našla asi 160 dobře utajených. Takže děkuju za věrnost a přeji ti krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali moc děkuji to nevadí vždy jsem se ráda podívala na tvoji krásnou tvorbu..

      Vymazat
  3. Bětuško přeju Ti krásné Velikonoce, užij si je s rodinou ! Opatruj se , Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuško, opět krásné obrázky jsi vytvořila.

    OdpovědětVymazat
  5. Další krásní přáníčko ⚛ ღ ♥ hezký den přeji ⚛ ღ ♥ Bětuško, máš komentíky až po schválení ? ono mi to píše hlášku. papa

    OdpovědětVymazat
  6. 🌸 🍀🌸 🍀🌸 🍀Děkuji děvčata vám všem společně ..🌸 🍀

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milé komentáře.♥♥♥♥
🎁💛🤍💌
💓 💚 💙 💜 💋 💘 🥀🌞🌼🍀🥀 🌸💖🌷 🍓 🥝.👏🕯️❄️🙏🤗🌻
🌲🌹🌹 🙂 👍🐣🐥🍁.🍂🍁💖 ❤️ 🍷😘 💕👍👌☕
🐞😊 🎂 🙋 👱 👀 ✋💝 🍃🍏 🍕 🍰 🐤🐩🐦🐱🐾😏 😻 🎃
🎼🎵
🎅 🎇☃️🌨️🎄🔔

Hezký den..