0

Vítejte na mém blogu . Obrázky tvořím Vám pro radost děkuji za návštěvu.

čtvrtek 20. října 2022

🕯️🕯️🕯️Smutek moc bolí..




 

16 komentářů:

  1. Bětuško smutek bolí , mě už několik let chybí Pepa , který by přišel a mohla si s ním povídat a obejmout ho.♥ Těžko to změním ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zapomněla jsem napsat, že jsi vytvořila nádhernou vzpomínku ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško objímám a myslím na Tebe ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. :( ano smutek bolí,ve vzpomínkách a v srdci stále nosím vzpomínky na manžela,dva bratry,maminku a před pár dny jsem na poslední cestě vyprovodila rodinného přítele ... všichni mi moc chybí :(

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško moooc také zdravím.Opatruj se.❤️💙❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Bětuško ano smutek moc bolí, ale v srdíčku Tvém krásné vzpomínky zůstanou a tam je budeš stále nosit. Já na svou maminku vzpomínám už 10let a tatínek odešel před 4 lety. Oba mi moc chybí. Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  7. Bětuško, ti, které milujeme v našem srdci navždy zůstanou i když vzpomínky jsou bolestivé. Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Bětuško, smutek bolí, ale zůstanou krásné vzpomínky, které Ti jistě za čas i na tváři úsměv vyloudí. Opatruj se ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Bětuško je mi to moc líto, já to pochovala dva muže a vím jak to strašně bolí.

    OdpovědětVymazat
  10. Bětuško,je mi to moc líto.Zůstanou ti krásné vzpomínky.
    Opatruj se

    OdpovědětVymazat
  11. Bětuško, je mi to moc líto. Opatruj se a vzpomínej na vše krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. To je pravda, smutek, hlavně po někom, bolí.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Bětko, posílám Ti mnoho sil, buď silná...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  14. Bětuško moc zdravím...upřímnou soustrast...přeji Ti hodně sil a opatruj se...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milé komentáře.♥♥♥♥
🎁💛🤍💌
💓 💚 💙 💜 💋 💘 🥀🌞🌼🍀🥀 🌸💖🌷 🍓 🥝.👏🕯️❄️🙏🤗🌻
🌲🌹🌹 🙂 👍🐣🐥🍁.🍂🍁💖 ❤️ 🍷😘 💕👍👌☕
🐞😊 🎂 🙋 👱 👀 ✋💝 🍃🍏 🍕 🍰 🐤🐩🐦🐱🐾😏 😻 🎃
🎼🎵
🎅 🎇☃️🌨️🎄🔔

Příjemný den přeji zdravím..