0

Vítejte na mém blogu . Obrázky tvořím Vám pro radost děkuji za návštěvu.

čtvrtek 23. června 2022


Přáníčka  od  přátel  k narozeninám..Moc vám všem děkuji..
Alička

Květuška
Romanka
Zdenička
Danuška
Irenka
Lenka
Zdena 
Jindřiška
Bohanka
Jitulka 
Radka
Přátele  s Polska Radia Bahary.




 

6 komentářů:

  1. Nádherná přáníčka jsi dostala ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká přáníčka jsi Bětuško dostala ♥ Včera jsem večer psala na rádio Bahary přání pro Tebe a nevím co jsem zblbla, ale od Radky jsem žádné přání pro Tebe neslyšela a to jsem poslouchala až do konce. Měla jsi jich tam hodně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji to se někdy stane že to tam se nějak ztratí už se mi to stalo také ♥♥

      Vymazat
  3. Bětko, tolik krásných přáníček :) Měj se fajně...♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milé komentáře.♥♥♥♥
🎁💛🤍💌
💓 💚 💙 💜 💋 💘 🥀🌞🌼🍀🥀 🌸💖🌷 🍓 🥝.👏🕯️❄️🙏🤗🌻
🌲🌹🌹 🙂 👍🐣🐥🍁.🍂🍁💖 ❤️ 🍷😘 💕👍👌☕
🐞😊 🎂 🙋 👱 👀 ✋💝 🍃🍏 🍕 🍰 🐤🐩🐦🐱🐾😏 😻 🎃
🎼🎵
🎅 🎇☃️🌨️🎄🔔

Dobrou noc..